دانلود فیلم ونکا Wonka 2023 دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده

نپسندیدن
نظری ثبت نشده

ویلی ونکا جوان و فقیر با رویاهای باز کردن مغازه ای در شهری که به شکلات هایش معروف است، متوجه می شود که این صنعت توسط کارتلی از شکلات سازان حریص اداره می شود.

رای کاربران IMDb 80,192
پخش آنلاین
اعلان فیلم
توضیحات

فیلم Wonka یک فیلم فانتزی موزیکال محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی پل کینگ است که فیلم‌نامه را به همراه سایمن فارنابی مشترکاً نوشت. این فیلم داستان پیدایش ویلی وانکا، شخصیت رمان چاپ ۱۹۶۴ چارلی و کارخانه شکلات‌سازی اثر رولد دال را روایت می‌کند و روزهای نخستش به‌عنوان شکلات‌ساز را به تصویر می‌کشد.

بازیگران:

* تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا
* روآن اتکینسون در نقش پدر ویلی وانکا
* اولیویا کولمن در نقش مادر ویلی وانکا
* ریچل زگلر در نقش شارلوت
* نیکلاس هولت در نقش چارلز
* جود هیل در نقش جک
* امی رابرتس در نقش جودی
* ساشا بارون کوهن در نقش موز
* ناتاشا راثول در نقش هتلدار
* کوبنا هلدبروک-اسمیت در نقش کودکی ویلی وانکا

خلاصه داستان:

داستان فیلم در مورد ویلی وانکای جوان است که مملو از ایده‎های مختلف و مصمم به تغییر جهان به مکانی دلپذیر است. این فیلم داستان شگفت‌انگیزی را روایت می‌کند که چگونه بزرگترین مخترع، شعبده‌باز و شکلات‌ساز جهان، به ویلی وانکای محبوبی تبدیل شد که امروز می‌شناسیم و دوستش داریم.

واکنش‌های منتقدان و مخاطبان:

فیلم Wonka با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از بازی تیموتی شالامی، کارگردانی پل کینگ و موسیقی متن فیلم تمجید کردند. مخاطبان نیز از فیلم به عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده و خوش‌ساخت یاد کردند.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

* بازی خوب تیموتی شالامی
* کارگردانی پل کینگ
* موسیقی متن فیلم
* جلوه‌های ویژه زیبا

در مجموع، Wonka یک فیلم فانتزی موزیکال خوب است که برای مخاطبان خانوادگی مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و سرگرم‌کننده را با بازی خوب بازیگران و کارگردانی روان ارائه می‌دهد.

ویلی ونکا جوان و فقیر با رویاهای باز کردن مغازه ای در شهری که به شکلات هایش معروف است، متوجه می شود که این صنعت توسط کارتلی از شکلات سازان حریص اداره می شود.

باکس دانلود

دانلود شما بصورت تمام بها محاسبه میشود
دوبله زیرنویس

دیدگاه های کاربران

0 نظر
انصراف

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند