دانلود فیلم سالار Salaar 2023 دوبله فارسی

نپسندیدن
نظری ثبت نشده

یک رهبر باند سعی می کند به قولی که به دوست در حال مرگش داده بود عمل کند و با دیگر گروه های تبهکار مبارزه کند.

رای کاربران IMDb 42,053
پخش آنلاین
اعلان فیلم
توضیحات

سالار (Salaar) یک فیلم اکشن هندی محصول سال 2023 به کارگردانی پراشانت نیل و تهیه کنندگی یو. وی. پراساد است. این فیلم با بازی پرابهاس، شروتی حسن، پریت ویراج، و جاگاپاتی بابو ساخته شده است. این فیلم در 14 آوریل 2023 در سینماهای هند اکران شد.

فیلم هندی سالار توسط Prashanth Neel کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Prabhas,Prithviraj Sukumaran,Shruti Haasan در آن ایفای نقش کرده اند.

داستان فیلم درباره یک مأمور پلیس مخفی به نام سالار است که برای مبارزه با یک گروه جنایتکار سازمان یافته استخدام می شود. او در این راه با یک زن به نام آدهیتی آشنا می شود که در تلاش برای انتقام مرگ پدرش است. سالار و آدهیتی با هم متحد می شوند تا با گروه جنایتکار مبارزه کنند.

سالار یکی از پرهزینه ترین فیلم های تاریخ سینمای هند است و با بودجه ای بالغ بر 150 کرور روپیه ساخته شده است. این فیلم همچنین یکی از طولانی ترین فیلم های تاریخ سینمای هند است و با مدت زمان 3 ساعت و 45 دقیقه ساخته شده است.

سالار با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شد. این فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از 1000 کرور روپیه در سراسر جهان فروش کرد.

پرابهاس در این فیلم نقش یک مأمور پلیس مخفی را بازی می کند. او برای این نقش حدود 20 کیلوگرم وزن اضافه کرد و تمرینات سختی را انجام داد. شروتی حسن در این فیلم نقش یک زن به نام آدهیتی را بازی می کند که در تلاش برای انتقام مرگ پدرش است. پریت ویراج در این فیلم نقش یک مافیای جنایتکار را بازی می کند. و جاگاپاتی بابو در این فیلم نقش یک مأمور پلیس را بازی می کند که شریک سالار است.

سالار یک فیلم اکشن جذاب و هیجان انگیز است که با بازی های خوب بازیگران و کارگردانی پراشانت نیل توانست نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند.

هم اکنون شما قادر خواهید بود که به دانلود فیلم سالار در کیفیت های متفاوت بپردازید.

یک رهبر باند سعی می کند به قولی که به دوست در حال مرگش داده بود عمل کند و با دیگر گروه های تبهکار مبارزه کند.

باکس دانلود

دانلود شما بصورت تمام بها محاسبه میشود
زیرنویس دوبله

دیدگاه های کاربران

0 نظر
انصراف

اولین نفر باشید دیدگاهی ثبت میکند